Microsoft ogłosił nową ofertę dla usługi OneDrive ( od lipca 2014 r.):
15 GB miejsca na start dostaje każdy nowy użytkownik OneDrive.
Za dodatkowe 100 GB zapłacimy miesięcznie 8 zł, za 200 GB – 16 zł.
Posiadacze subskrypcji pakietu Office 365 w wersji Home otrzymują 1 TB na każdego z 5 użytkowników.
Posiadacze subskrypcji pakietu Office 365 w wersjach Personal oraz University otrzymują 1 TB na subskrypcję.
Polecając usługę znajomym można uzyskać bezpłatnie do 5 GB dodatkowego miejsca ( po 500MB za każdą osobę która zaakceptuje nasze zaproszenie).
Można też uzyskać dodatkowe 3 GB bezpłatnego miejsca za funkcję automatycznego kopiowania zdjęć z telefonu.
Porównanie do Google Drive:
15 GB na start.
Dodatkowe 100 GB to koszt 2 dolarów miesięcznie.
1 TB kosztuje 10 dolarów miesięcznie.
Dodatkowo zyskujemy możliwość korzystania za darmo z pakietu biurowego Google. Niestety pakiet ten w porównaniu z płatna wersją pakietu Microsoftu (wersja Home na 5 stanowisk to 43 zł miesięcznie) ma mniejsze możliwości i jest słabo przygotowany dla polskich użytkowników, szczególnie jeśli chodzi o sprawdzanie pisowni.
Porównanie do Dropbox.
2 GB miejsca na start.
Dodatkowe 100 GB to koszt 10 dolarów miesięcznie.
200 GB to 20 dolarów miesięcznie.
0,5 TB to 50 dolarów miesięcznie.
Jeśli nie wiecie którego usługodawcę wybrać, jak użytkować dysk w chmurze, lub macie inne kłopoty związane z konfiguracja lub użytkowaniem komputera Pogotowie Komputerowe Wilanów służy swoja pomocą.